Jsem Zuzana Krejčí,

specializuji se na online a PPC marketing pro malé a střední firmy a e-shopy

Jak Přidat Uživatele do Google Ads 

Pokud chcete sdílet správu kampaní a reklamních účtů s dalšími členy svého týmu nebo externími spolupracovníky, přidání uživatele do Google Ads je nezbytným krokem. Následující průvodce vám ukáže, jak to udělat jednoduše a rychle.

Krok 1: Přihlášení do účtu Google Ads

Začněte tím, že se přihlásíte do svého účtu Google Ads na adrese https://ads.google.com/. Ujistěte se, že máte správná oprávnění pro přidávání uživatelů.

Krok 2: Přechod do Nastavení účtu

Po přihlášení klikněte na Nástroje a nastavení v horní liště. Toto platí pro starší vzhled Google Ads

U nového vzhledu použijte ikonu ozubeného kolečka v levé liště a vyberte Přístup a zabezpečení

 

Krok 3: Přidání nového uživatele

Zde je postup u nového i staršího vzhledu stejný. Klikněte na tlačítko "Uživatelé" a modré +. 

Krok 4: Zadání e-mailu a vybrání úrovně oprávnění

Zobrazí se formulář, kde můžete zadat e-mailovou adresu nového uživatele a vybrat úroveň oprávnění.


Vyberte úroveň oprávnění pro nového uživatele. Zde jsou tři hlavní úrovně:

Správa účtu: Plný přístup a oprávnění pro úpravu kampaní, rozpoznání faktur a správu uživatelů.
Standardní přístup: Omezený přístup, který umožňuje pouze čtení a úpravu kampaní.
Omezený přístup: Specifické oprávnění, například pro přístup k fakturám nebo omezení na jednu konkrétní kampaň.

Krok 5: Odeslání Pozvánky

Po vyplnění formuláře klikněte na tlačítko "Odeslat pozvánku". Nový uživatel obdrží e-mail s pozvánkou a odkazem pro přístup k účtu Google Ads.  

 

A to je vše! Přidání uživatele do Google Ads by mělo být nyní úspěšně dokončeno. Ujistěte se, že oprávnění udělujete s rozmyslem a pouze těm, kteří skutečně potřebují přístup k vašim reklamním kampaním.

Kontaktujte mě

Napište mi s čím Vám můžu pomoci a já Vám do 2 dnů pošlu návrh řešení.

 

Ozvěte se mi